Co proti plisni ve sklepe

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Únor 12 18:08:40 CET 2019

Jo tohle jsem už viděl. Akorát se mi zdálo cca 20.000 za 1,2 m2 trochu
dost. Mimoto té ventilaci s počítačovým větrákem moc nevěřím. To jsem
spíš uvažoval o tom, koupit pořádný diagonální ventilátor a 120 trubkou
foukat vzduch v několika desetiminutových intervalech odpoledne z pod
půdy do suterénních místností. V odpoledních hodinách je tam pod
střechou pěkné teplo (pokud je slunečno samozřejmě).

Martin M.