Co proti plisni ve sklepe

Úterý Únor 12 11:09:44 CET 2019

Pokud v té chalupě moc nejste, možná by stálo za úvahu dát tam
teplovzdušný kolektor
https://www.sol-vent.cz/fotodokumentace/
Vzduch ohřátý v panelu to fouká do místnosti. Funguje to i bez
elektriky, větrák to honí malým solárním panýlkem. Údajně to má
temperovat, výkon ale nic moc. Ale na to vysoušení by to stačit mohlo.
Anděl