Co proti plisni ve sklepe

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Únor 12 01:17:11 CET 2019

My sme to minuly rok vyriesili elektrickym odvlhcovacom. Hlinena
chalupa, do 1m kamenne steny, ilove podlozie...

Prve mesiace sme vylievali 3-4 litre vody denne. Tato zima je prva zima
ked nemame pod oknami  kaluze skondenzovanej vody.

Povodne sme tiez chceli nejake odvetravanie, rury su natahane,
ventilatory namontovane, ale zda sa ze tie odvlhcovace su lepsim riesenim.

-m-