Par dotazu ke Kicadu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 12 13:59:41 CET 2019

Tak si zase trochu hraju se subj (6.0.0-rc1-dev1650). Už je asi docela použitelnej, ale:

1. Mám v c:\users\uzivatel\dokumenty\kicad dvě položky, prj na projekty a lib na knihovny. Funguje k plné spokojenosti, ale až do pokusu o použití Dropboxu: na druhém PC nemám dokumenty, ale documents. Výsledkem je, že projekt vytvořený na jednom PC, hlásí na druhém že nemá knihovny.

Jak udělat, aby s tím nebyl problém?

2. V Configure paths je i položka KICAD_PTEMPLATES    C:\msys64\mingw32\share\kicad\template
Ale dotyčnej dir vůbec neexistuje.

WTF?

3. Spoje do T: Na desce udělám rovný spoj a chtěl bych ho kolmo spojit s jiným. Jenže připojení vždy proběhne se tak, že těsně před spojem je původně kolmo připojovaný spoj ohnut o 45°.

Jak se toho zbavit?

4. Když na desce nakliknu nějakou součástku, schema se posune tak, že tato se nachází uprostřed okna.

Dá se tahle funkce nějak vypnout?
(ostatní centrovací blbosti jsem povypínal, ale tohle nějak odolává)

Díky,
PH