Par dotazu ke Kicadu

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Únor 12 14:06:10 CET 2019

Poradím jen s bodem 1 - na všechny tyhle nastavení je třeba použít
proměnné prostředí - nastavení v Nastavení->Konfigurovat cesty. Např. já
na moje cesty používám KICADXPABLO se zadanou cestou a potom při
přidávání knihoven použiji cestu ${KICADXPABLO}/knihovna.lib - vše je
tedy relativní k té proměnné, kteou mám jinak nastavenou doma na Linuxu
a jinak v práci na Windowsech. Projekty jsou pak přenositelné...

Pavel Brychta