Test DS18B20.

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 12 13:42:29 CET 2019

Zmizí rozdíl, pokud se čidla ponoří do společného hrnku s vodou?
(pokud mají holé nožičky, tak destilka)

PH

From: Martin Hanek
mám tu 2 kudy DS18B20 v pouzdře TO92 od místního dodavatele a jedno čidlo v kovovém pouzdře s kablíkem z číny. Každý kus ukazuje úplně jinou teplotu, ten z číny cca 23°C, což by asi odpovídalo. Ty v pouzdře TO92 klidně 28 až 30°C.
Teď mám 2 čidla v TO92 vedle sebe, každé je ovšem na jiné zařízení. Jedno čidlo s přímým napájením ukazuje 31.5°C, druhé čidlo s parazitním napájením ukazuje 27.1°C. Odpory jsou 4k7.
To napájení asi vliv má, ale že by takový? Čemu věřit?