Re: OT (částečně) - cervene tlacitko u satelitu / rychlost prepinani ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 11 17:41:41 CET 2019

Co se týče SATRX, tak před Vánoci jsem ladil nějaký GoSat 7070   myslím, že
PWR nebo WR, to už je jedno.
Nechápu, že takový přístroj může prolézt na trh. Odezvy na DO otřesné, než
přepne z kanálu na kanál - věčnost.
A co se týče HBBTV, věčně to mrzne, musí se to pak vytáhnout ze zásuvky,
jiná šance není.
Ani zadarmo takovej krám, majitel teď má nejlevnější co měli v IMPESATu
-MediaLink ML1200  a ke spokojený, vše funguje výborně.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>