Re: OT (částečně) - cervene tlacitko u satelitu / rychlost prepinani ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 12 15:12:32 CET 2019

dekuji za zpetnou vazbu, gosat7070 asi byl ten muj kandidat ... no uz neni.
asi budu patrat po nejake stavebnici, kde si pocet tuneru muzu dokoupit atd.
sice priplatim, ale rad bych neco podle meho prani a treba si to nechat
i nastavit.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65