Re: OT (částečně) - cervene tlacitko u satelitu / rychlost prepinani ?

Pondělí Únor 11 16:39:10 CET 2019

Nevím, jestli je možnost tu funkci vypnout. Pokud není televize
připojená k internetu, tak to samozřejmě nefunguje, ale že by se to
někde v menu dalo zakázat? (Nehledal jsem to.) Ta funkce každopádně
funguje tak nějak na pozadí, televize sama pozná, jestli má internet a
jestli je ta funkce na kanálu dostupná.

P.K.