RE: OT (částečně) - výběr televize

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 10 01:31:50 CET 2019

Já osobně bych si pohlídal, aby ta TV měla HDMI CEC. Přes jiná zařízení pak jde TV ovládat nebo je TV dokáže ovládat (např. zapnutí satelitního STB zapne i TV nebo zapnutí TV zapne i zesilovač, přes který jde zvuk). Pozor o LG, které CEC mají, ale dlouho měly špatnou implementaci. Netuším, jestli se to u posledních modelů zlepšilo, ale lidi na to dost nadávají. Naopak obyč Blaupunkt z Teska za pár tisíc spolupracuje s CEC perfektně.