Re: OT (částečně) - výběr televize

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Sobota Únor 9 23:42:46 CET 2019

Ja bych jen upozornil, ze spousta ted prodavanych televizi neumi nahravat na USB. Asi vyrobci nevedi, jake funkce narvat do drazsich TV, tak osekavaji funkce tech levnejsich.
  ----- Original Message -----
  From: Krucinsky, Ladislav
  To: HW
  Sent: Saturday, February 09, 2019 9:48 PM
  Subject: OT (částečně) - výběr televize

  Dobrého sobotního podvečera přeji.

  Jsme postaveni před problém zakoupit novou televizi do obývacího pokoje. Mám naprosto minimalistické požadavky na její vybavení - v podstatě potřebuji pouze aby zvládla novou digitální normu DVB-T2 a aby byla připojitelná k internetu a umožňovala procházet webové stránky včetně YouTube a podobně. K tomu bych ale rád aby se na ni dala připojit běžná Bluetooth klávesnice a myš. Nebo i třeba nějaká méně běžná forma ale nemusí to být nic "magického".

  Jsem trochu paf ze spousty vlastností, které nové televize nabízejí. Je mi jasno, že mnoho z nich jsou "polished farts" ale rád bych rozlišil podstatné od toho méně důležitého.

  Co považujete z hlediska následujících 5-10 let za důležité?

  Děkuji za názory.