Re: OT (částečně) - výběr televize

Neděle Únor 10 07:27:42 CET 2019

Před 2,5 lety jsem koupil LG 43LF632V, to, co chcete, umí.

DVB-T2 (tu správnou) umí. Má to drobné omezení, televize má i
timeshift (to je to, že když si tam připojíte harddisk, všechno se
průběžně nahrává a kdykoliv můžete zastavit obraz nebo ho vrátit), u
nahrávek z DVB-T2 ale neumí rychloposuv, tj. zrychlené přehrávání
vpřed/vzad. Nějaký posun to umí, ale není to ono. Pokud mám připojenou
myš, tak si prostě kliknu kamkoliv do posuvníku. Předpokládám, že
dnešní TV budou dál (ryhlejší procesory atd.) a tímhle netrpí.

Webový prohlížeč má, ale nepoužívám ho, nemám tu potřebu. Z ovladače
se to blbě ovládá. Ale klávesnice a myš tam připojit jde - přes USB
hub obojí. Myš mám nějakou bezdrátovou (ne bluetooth), klávesnici jen
drátovou, funguje to.

Youtube přehrávač to má (a spoustu dalších funkcí jako netflix atd.,
co taky nepoužívám).

Umí to "červené tlačítko", to jsou funkce přes internet (televize
seznam takhle začínala, byly tam jen videa ze stream.cz, teď už má i
normální vysílání). Na ČT se tak dostanete k archivu programů, to samé
je na netu na ivysilani. Atd.

Na internet se připojí přes wifi nebo i přes kabelový ethernet.

Brácha má android TV (nějakou sony) a je z ní nadšený. Já to nepotřebuju.

Pavel Kadečka.

so 9. 2. 2019 v 21:49 odesílatel Krucinsky, Ladislav