Re: OT (částečně) - výběr televize

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Únor 9 23:03:36 CET 2019

Zdravím, ano je potřeba si dát pozor nejen na DVB-T2 ale na nový kodek
H265 tzv. HEVC, snad to píšu dobře.
Jedna známá si koupila TV ve slevě, prodejce jí samozřejmě vysvětlil že
DVB-T2 ano ale že to umí jen H264 jí zatajil. Bude si muset koupit setup
box.
Co se týká PC na TV tak Vám i komukoliv mohu nabídnout Intel Stick zde v
konferenci za 600 Kč. Je to Linuxová verze ale není se čeho obávat a
Linux vůbec nemusíte znát.
Půjde vám internet, pošta a vše na co jste zvyklý na svém PC. Jeden
kolega si s tím docela pohrál a tak k tomu přidám i jeho Know How.
Hezký den, Jindra Polívka