OT (částečně) - výběr televize

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Sobota Únor 9 21:48:58 CET 2019

Dobrého sobotního podvečera přeji.
Jsme postaveni před problém zakoupit novou televizi do obývacího pokoje. Mám naprosto minimalistické požadavky na její vybavení - v podstatě potřebuji pouze aby zvládla novou digitální normu DVB-T2 a aby byla připojitelná k internetu a umožňovala procházet webové stránky včetně YouTube a podobně. K tomu bych ale rád aby se na ni dala připojit běžná Bluetooth klávesnice a myš. Nebo i třeba nějaká méně běžná forma ale nemusí to být nic "magického".
Jsem trochu paf ze spousty vlastností, které nové televize nabízejí. Je mi jasno, že mnoho z nich jsou "polished farts" ale rád bych rozlišil podstatné od toho méně důležitého.
Co považujete z hlediska následujících 5-10 let za důležité?

Děkuji za názory.