chybny cas na DCF hodinach

Čtvrtek Únor 7 16:40:58 CET 2019

Jo, vysílá se každou minutu. Nejlepší je dát si k přijímači ledku, musí
blikat po vteřině.
Možné problémy - zarušený signál, z přijímače leze něco náhodného. Pak
každý přijímač ty pulzy trochu prodlouží nebo zkrátí, posouvá to
rozhodovací úroveň. Pokud máte nastavené že impulz pod 150 ms je nula a
nad 150 jednička, mělo by to chodit ale třeba ne optimálně. Pokud si
zadáváte přísnější kritéria (třeba 140-160 ms berete jako neplatné),
nemusí to chodit. Pokud na to kouknete oscilloskopem, budete vědět, co z
toho leze. Já mám u svých přijímačů průměrování všech kratších a všech
delších impulzů a podle toho upravuju rozhodovací úroveň.
Anděl