RE: Vlastní DCF --> Re: chybny cas na DCF hodinach

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 8 16:35:19 CET 2019

Taky teď potřebuju GPSku řešit. Kupujete vyloženě jen tu minidestičku s plošňáčkem o velikosti toho plechového krytu nebo ty větší varianty, kdy tahle mini je připájená na o něco větší desce s nějakou drobotinou navíc?

Jakub Šerých