Plosnaky na 3D tiskarne?

Neděle Únor 3 09:32:18 CET 2019

Já jsem se o to kdysi také pokoušel, ale ačkoli odpálená barva vypadala, že zcela
zmizela (měd byla vidět, hezky se leskla), stejně tam něco zůstalo, co bránilo
leptání v chloridu, jednou jsem to vzal ke známému na leptání v kyselině a taky to
nešlo. Zkoušel jsem různé metody omývání, ale buď to nestačilo, nebo když jsem
zabral víc, poškodila se i neopálená část (např. víc přitlačit houbičkou nebo
kartáčkem). Vyšší výkon laseru nepomohl, myslím, že se jen rozšířila stopa, jak se
barva víc pálila. Zkoušel jsem i různé spreje, akryly i syntetiku, a pořád to nešlo.
Tak jsem toho nechal.

Ale tohle ve mě vzkřísilo naději, že bych to mohl znovu prubnout, třeba jsem měl
smůlu na ty laky.

D.O.