Plosnaky na 3D tiskarne?

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Neděle Únor 3 11:03:56 CET 2019

Dobrý den,
po pálení to vždy dám na chvilku do teplé vody (ne vařící) a pak tvrdším
štětcem sundám tuto vrstvu. Jde to vidět krásně na obrázcích.

První fotky z galerie (modrá vrstva) byl experiment s fotocitlivou folií a
tiskem řádek po řádku. Jde tam krásně vidět kde zapíná laser.

Pak jsou testy s lepicí folií, ať už izolepou nebo i jsem zkoušel tvrdší
samolepky různých barev.

Fotky frézování (no nic moc), ale bylo to tím, že jsem měl jen 60st. frézku
a byl to takový rychlí pokus

pak jsou fotky s černým sprejem. To se mi osvědčilo asi nejlépe. Čím déle je
nasprejovaný DPS a schne tím lépe, do "měkkého" spreje se blbě pálí a nejde
to rozumně umít.

jde tam vidět pak menší DPS asi 30x30mm hned po osvícení. Jde vidět jak jsou
vypálené cesty , ale jsou dost tmavé (spálená barva). Pak to dám pod vodu a
nechám cca pár minut namočit. Pak vezmu tvrdý štětec a opláchnu tyto cesty.
Jde to poznat na první pohled kde to ještě není (je to tmavé oproti
lesknoucí se mědi). a pak už klasické leptání.

Přidal jsem tam ještě pár fotek, jde vidět od pálení až po leptání jak se to
mění.

Vypálení pomocí laserem je pomalejší než osvícení fotocestou. Nastavuji sílu
na 0.1mm, tj když chci odebrat např. 1mm musím projet minimálně 10x , ale
někdy vícekrát aby se to překrývalo... Na druhou stranu pustí se 3D tiskárna
a nemusím řešit časy osvitu atd...

V.Loula
 ---------- Původní e-mail ----------