Plosnaky na 3D tiskarne?

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Pátek Únor 1 14:46:35 CET 2019

Ještě jedna taková maličkost. Laser nesmí svítit kolmo na DPS, ale pod malým
úhlem. Jinak hrozí odrazem zníčení čočky. Dát takový úhel aby při odrazu od
DPS paprsek mířil kousek vedle čočky.

Nyní experimentuji s fotocitlivou maskou , ale trošku jinak. Nanesu masku na
celý DPS, nechám vytvrdnout a poté ji odfrézuji. Zatím jsem ve stádiu
pokusů. Problém je s průhybem DPS (není ideláně rovný), ale mám teď na test
frezů, která pruží proti DPS, tj nefrezuje měď, ale maska jde dolu.

V.Loula

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: quattrohaje na haje.cz
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 2. 2019 13:55:03
Předmět: Re: Plosnaky na 3D tiskarne?
"Dobrý den,
omlouvám se, posílal jsem to předtím z mobilu tak to bylo krátké...

zkusil jsem to již popsat zde

http://quattro.haje.cz/index.php/home/ruzne/13-jak-na-dps , kdyby byly další
dotazy není problém.

Zkoušel jsem různé metody. Např. osvicovat laserem světlocitlivé laky, ale
není to ono, on má laser hlavní paprsek a pak se to různě odráží a jsou tam
i postranní světla, tak ten světlocitlivý lak nebyl moc dobrý.

Nejvíce se mi osvědčila akrylová barva černá matná. Nastříkat DPS a poté
pálit co chci odleptat. Barva se nevypaří, ale je poté ji možné opláchnout
pod vodou. Co je osvícené tak jde krásně houbičkou dolu, co není tak drží. a
pak už klasika leptání...

V.Loula
---------- Původní e-mail ----------