Home assistant

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Prosinec 31 12:27:29 CET 2019

Zdravim,
Ono to samo do znacne miry zalezi na tom jak pokrocile si to cele udelate:)
Udelam takovou zlehka analyzu "co se muze stat"
1) odejde mi RPi a/nebo WiFi router:
   - prijdu o moznost ovladani hlasem a nektere "high level" veci typu
"vypni mi vsechna svetla"
   - prijdu o teplomer/vlhkomer/tlakomer - zanedbatelna ztrata
   - prijdu o historii (pro mne zanedbatelna ztrata)
   - stale mohu zapinat/vypinat jednotliva svetla vypinacem
   - vzhledem a automatizovanemu zalohovani konfiguraci RPi i mikrotiku je
obnoveni otazkou desitek minut az hodky (kdyz dostanu novy HW). Vzhledem k
tomu, ze RPi mam vic (ruzne ucely + hrani si) a mikrotiky mam taky po byte
3, tak by zalezelo na "smule pri uderu blesku" - potencialne samo muze
odejit i vse
2) odejde "chytry vypinac" => jeste se to nestalo (ale jednou se to samo
stane). Je treba vymenit, takze vytahnu ze skrine stary/puvodni vypinac
(nejaky jsem si nechal) a svitim prakticky behem minut (bez automatizace v
danem miste)
3) odejde mi nektery z shelly - nahradim lustrsforkou (vypinace jsou tam
puvodni) a jedu mehem minut (bez automatizace)

Takze shrnuto - nastvalo by mne to, ale domacnost by byla nadale v pohode
obyvatlna, zasoby louci nedelam:)
BR,
Marek