Home assistant

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 31 14:54:19 CET 2019

Nojo, ale předpoklad pro níže uvedené je, že u toho fyzicky budete.
Co když ( například služební cesta, nemocnice atd.. ) nebudete doma?
Když zanedbám bod 1 ( nedůležité ) tak  bod 2 a 3 je realizovatelný jen
pokud bude přítomen někdo znalý.
Čistě uživatelsky na úrovni BFU  je to neřešitelné
Pokud je domácnost zadrátovaná stylem " urob si sám" je cizí člověk bez
nějaké podrobné dokumentace naprosto  ztracený.
To neplatí jen pro chytrou domácnost, ale na veškeré další udělátka typu
"homemade NAS" různé streamery, síťové sdílení atd...