Home assistant

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 31 09:55:56 CET 2019

ja bych se zeptal spis na techniku. jaka nejkritictejsi situace muze
nastat, treba po neprimem uderu blesku, umre 1 - 3 krabicky, kdy zase
budu svitit ? neberte to jako zbytecne rejpani :-) opravdu me to zajima
ze vsech stran. jestli jdou treba sw. problemy odsunout prechodem na
ciste manualni rezim bez jakekoliv chytrosti ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín