RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Prosinec 30 18:34:13 CET 2019


O doručování zásilek z Číny byl článek na iDnes:

https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/posta-baliky-cina-aliexpress.A191223_522956_ekonomika_svob?zdroj=diskuse

Pokud někdo máte Premium účet. Já ho nemám, takže nemohu posoudit relevantnost článku…

 

Zdeněk

 

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Thursday, December 12, 2019 7:27 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

 

Ano, píšu přece, že je úplně jedno, jak si to pošta pojmenuje. Pokud pošta do trackingu uvede doručeno, ale přitom není doručeno, tak takovou zásilku nevyreklamuješ. A právě proto se dražší zásilky posílají jako registrované. Ne proto, aby bylo vidět, že odešly z Číny a přišly do ČR. Ale proto, aby se zásilka neztratila, aby bylo zřejmé, že byla doručena adresátovi. A takhle se prostě nechová registrovaná zásilka. Musí být dosledovaná až k adresátovi, jestli ji dostal, nebo ne.

 

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191230/97fd0c98/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list