RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...
Zdenek
zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 27 09:11:35 CET 2019
Na základě aktuálních zkušeností s několika doručenými balíky bych rozdělil přepravu s trackingem do těchto kategorií:
- Kompletní tracking + předání proti podpisu (NL, SG)
- Kompletní tracking bez podpisu (CN)
- Tracking končí příletem do CZ a bez podpisu (YP)
A nevypadá to, že by to bylo nějak náhodné. Spíše to bude podle pravidel nastavených Českou poštou.
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Thursday, December 12, 2019 7:27 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...
Ano, píšu přece, že je úplně jedno, jak si to pošta pojmenuje. Pokud pošta do trackingu uvede doručeno, ale přitom není doručeno, tak takovou zásilku nevyreklamuješ. A právě proto se dražší zásilky posílají jako registrované. Ne proto, aby bylo vidět, že odešly z Číny a přišly do ČR. Ale proto, aby se zásilka neztratila, aby bylo zřejmé, že byla doručena adresátovi. A takhle se prostě nechová registrovaná zásilka. Musí být dosledovaná až k adresátovi, jestli ji dostal, nebo ne.
Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191227/b907a8fa/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list