Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 13 10:14:43 CET 2019

Koukam do detailniho trackingu....

Prodejce ji podal 17.10. do CR prisla 28.11. a 3.12. ji dorucovala
dodejna 339 00 II Klatovy a udajne dorucila v 10:50.

Pane Kubo zavolejte mi....(ja se vam nedovolal)...neco upresnim.

RV