Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...
Admin HWnews
hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 13 10:14:43 CET 2019
Koukam do detailniho trackingu....
Prodejce ji podal 17.10. do CR prisla 28.11. a 3.12. ji dorucovala
dodejna 339 00 II Klatovy a udajne dorucila v 10:50.
Pane Kubo zavolejte mi....(ja se vam nedovolal)...neco upresnim.
RV
Dne 12.12.2019 v 19:26 Petr Zahradník napsal(a):
> Ano, píšu přece, že je úplně jedno, jak si to pošta pojmenuje. Pokud
> pošta do trackingu uvede doručeno, ale přitom není doručeno, tak takovou
> zásilku nevyreklamuješ. A právě proto se dražší zásilky posílají jako
> registrované. Ne proto, aby bylo vidět, že odešly z Číny a přišly do ČR.
> Ale proto, aby se zásilka neztratila, aby bylo zřejmé, že byla doručena
> adresátovi. A takhle se prostě nechová registrovaná zásilka. Musí být
> dosledovaná až k adresátovi, jestli ji dostal, nebo ne.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
> *From:* Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> *On Behalf Of *Zdenek
> *Sent:* Thursday, December 12, 2019 7:22 PM
> *To:* 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila
> zásilku...
>
> Jde o to, že registrovaná <>doporučená. Registrovaná znamená jen to, že
> lze sledovat cestu zásilky. Dnes mi jedna taková přišla. Během dne
> změnila stav na Doručeno a odpoledne jsem ji našel ve schránce.
>
> Jen nevím, jestli je to vlastnost služby nebo jestli si takto pošta
> ulehčuje práci.
>
> *From:*Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Petr
> Zahradník
> *Sent:* Thursday, December 12, 2019 7:11 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila
> zásilku...
>
> Ono ani tak nejde o to, jak to pojmenujeme. Jde o ten tracking. Pokud je
> zásilka odeslaná jako Registered Air Mail, pak se prostě jedná o
> registrovanou zásilku. To znamená, že má sledovací číslo a je
> dohledatelné, kde se zrovna nachází. A zda byla, nebo nebyla doručena.
> Úplně stejně jako třeba doporučená zásilka. Ať už pošta takové zásilky
> nazývá jakkoliv, měla by zajistit ono doručení proti podpisu nebo prostě
> nějak prokazatelně. Jestli z takové registrované zásilky udělá zásilku
> neregistrovanou, ale směrem k odesílateli je stále registrovaná, pak je
> to takový podvod. Adresát zásilku nedostal, což nemůže prokázat ani on
> ani pošta, ale přitom pošta zásilku označila jako doručenou, protože
> poštovní doručovatel řekl, že ji doručil. Je tedy potřeba se proti tomu
> ohradit. A dost možná, že by to mohl řešit i třeba poštovní ombudsman
> nebo soud.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz <mailto:clexpert na clexpert.cz>
>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list