linux - cross compile

Sobota Prosinec 28 12:49:25 CET 2019

Tak treba tohle:
libiconv jsem stahnul vezi 1.16 nejnovejsi, konfigurace, preklad OK
gettext nejnovejsi 0.20.1 pri prekladu skonci chybou, nenajde hlavickovy
soubor textstyles.h Nevim co s tim, zkusil jsem verzi 0.19.8.1 a ta jde
s nejakymi warningy prelozit...
Zkusim, uvidim, ale jak se pro takovem problemu bezne postupuje?