linux - cross compile

Sobota Prosinec 28 07:44:43 CET 2019

Zdravim, z cvicnych duvodu bych si rad zkusil zkompilovat mc pro ARM
STM32MP1, nasel jsem ruzne stranky s postupy, libi se mi tato
http://dp.nonoo.hu/cross-compiling-mc/

Jako prvni mi neni jasne, ze se nejak samozrejme predpoklada, ze
zkompiluiju nejake zdrojaky knihoven, treba ten libiconv na zacatku, ale
kde ho vezmu??? Samozrejme neni problem ho najit ale obavam se, ze s
odstupem casu dochazi v modulech k ruznym modifikacim a kdyz ted vezmu
aktualni zdrojaky, tak to bude nekompatibilni s jinymi a dopadne to
spatne jako obvykle. Existuje nejaky dokument jak na to pro zacatecniky?
Jak jsem nedavno zkousel kompilovat ten gdbserver, tak jsem taky
neuspel, stale do toho nemohu nejak proniknout :(