Rtl_433 a curl

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Prosinec 27 07:04:27 CET 2019

toto je moj startovaci skript (koli lamaniu riadkov pre istotu este tu
https://pastebin.com/rTt1anxv):

#!/bin/bash
(
   rtl_433 -F json 2>>/root/bin/sensor/err.log | tee -a /root/bin/sensor
rtl_433.log >/dev/null 2>/dev/null
   reboot
   sleep 60
) >/dev/null 2>/dev/null &
sleep 2
tail -n0 -f /root/bin/sensor/rtl_433.log | while read a; do
   /root/bin/sensor/433toWeb.sh "$a" >/dev/null 2>>/root/bin/sensor/2.log
done

reboot je tam koli tomu, ze ked skape rtl433 (asi vecsinou koli
zamrznutiu usb alebo co), tak sa rebootne. Bezi mi to momentalne na OPi
Lite (predtym OPi One)