Rtl_433 a curl

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Prosinec 28 14:13:15 CET 2019

Diky moc, tohle bych dohromady nedal - ten for s bg procesem mne nenapadnul,
porad premyslim linearne.

Ted uz to samozrejme data dalsimu skriptu predava, ale narazil jsem o krok
dal - jak to posilate serveru? Ja mam naprosto primitivni skript typu
insert.php?typ=sensor&key=xxxx&data=json

sensor je typ senzoru, key nejaky pseudonahodny klic, aby mi tam nepsal
kazdy robot, a data mela byt puvodni json veta, ale at delam, co delam,
neposila se mi cela. Zadrhel je opet na strane linuxu, kdyz pouziju
jedoduchy curl

DATA=$1
echo $DATA
ENC1=`echo $DATA | sed 's/ /_/g'`
ENC2=`echo $ENC1 | base64`
echo $ENC2 >>/root/bin/sensor/3.log
curl -G http://meteo.prelude.cz/insert.php?type=sensor\&data=$ENC2

tak mi to stejne  ten json usekne po nejakych 76 znacich - za to muze
base64, kdy tam vlozi mezeru a nasledne se to curl pokusi odeslat na vice
adres, oddelenych tou mezerou. Cim to nejak "on fly" spakovat (tak, abych to
na strane toho php taky umel rozbalit)?

Zjistuju, ze uz zapominam rychleji, nez se stiham ucit :(

Pavel Kutina