Rtl_433 a curl

Bitovod hw na prelude.cz
Pátek Prosinec 27 00:38:33 CET 2019

V podstate asi problem neni, jen nevim, kudy do toho :) Uz v prvni vete vidim zadrhel - rtl433 posilam do skriptu. OK, ale z toho rtl433 prece leze stream - tedy nekonecny tok textovych dat, nikde neni nic jako EOF/EOT, takze nasledny skript tohle musi umet zpracovat. Jen to tak neumim napsat - nebo mi nekde neco duleziteho uniklo.
rtl_433 je hezky nastroj, ale s timhle odesilanim dat uz nejakou chvili valcim, problem je ale asi mezi mnou a shellscriptem a nejake dulezite "neco" v nem neumim.

Pavel Kutina

Zapnuté Thu, 26 Dec 2019 19:51:03 +0100, iko zapisování