Re: Čtečka knih

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 26 18:36:53 CET 2019

Tak řešení se jmenuje Xodo. Malej prográmek, stáhnul se asi za 2 sekundy. Při prvním pokusu o vertikální scroll se zeptal zda chci switch to vertical. Přepnutí na černou hned na první stránce nastavení. Zatím to vypadá na 100% spokojenost. Pápá Pocketbooku.

... aha tak ne ...

Zkusil jsem ještě jinaj fajl a v něm nejde zapnout kontinuální čtení, musí se přepínat stránky ...pápá Xodo.

Vítězem se stává... Foxit PDF reader mobile. Trochu monstrum, chtěl povolit snad všechno, ale dělá co má.

PH

From: Pavel Hudecek
Díky. Požadavek “bílé na černém” splněn. Ale dost mě irituje, že nejde text plynule posouvat vertikálně. Jen po stránkách a stejně se i posouvá po stránce, takže přechod na další vede k tomu, že je horizontálně ujetá a začátek nebo konec řádků “za rohem”. Tzn. vede to na zmíněné “šudlat neustále doleva doprava”. Zatím jsem marně hledal, kde by to šlo přenastavit.

From: René Damek
Na mobilu mi vyhovuje appka PocketBook (takový zelený knížky v ikoně)