Re: Čtečka knih

zdkaspic.hw zdkaspic.hw na seznam.cz
Neděle Prosinec 29 21:53:07 CET 2019

Dobrý den,

Já na Samsung A5 používám  ReadEra.

Funguje s čtečkovými formáty i s PDF, lze nastavit kde co kolem písma,
řádkování, stránkování, kontrastu, barevnosti,
i bílé písmo na černém pozadí (to jsem původně netušil, ale pod dojmem
diskuse zde jsem to našel, jako noční režim).

Je to bez reklam a free. Už to mám nějaký pátek a nemám potřebu něco dál
hledat.

Zdeněk Kašpar