Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 25 10:54:56 CET 2019

Díky za potvrzení mé domněnky. Máte pravdu i v tom, že převážně se tyto TV prodávají v řetězcích Datart a Euronics. Ale i v CZC a Alza. Tím se vlastně výběr zúžil na aktuální dostupnost a pověst prodejce.

V diskusích se občas někdo hádá, že preferuje Oravu, protože je to slovenský výrobek. Ale je dostatečně známo, že je to jen marketingové využití jména bývalého výrobce...

Nejsem extra náročný a ani nečekám v této cenové kategorii zázraky. Takže asi nebudu zklamaný, pokud zrovna nenarazím na vadný kus. I to jsem v recenzích četl.
Jestli bude rozumně fungovat prohlížeč a přehrávání z HDD, mohl bych snad zrušit i připojené HTPC. I když funkce podobné XBMC/Kodi asi dostupné nebudou...
Váhám, jestli raději nakoupit přes web kvůli možnosti vrácení do 14 dnů, kdyby něco nebylo dle očekávání.

Podařilo se Vám vyřešit ten problém?

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Wednesday, December 25, 2019 10:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: Porucha TV LG

Vsechny tyhle televize jsou Vestel, jen se na to lepi ruzne nalepky. I
Toshiba, Hitachi, JVC, levne Panasonicy.
V CR je hlavni prodejce tehle veci "Eta", coz je znacka HP Tronicu. HP
Tronicu patri Datart, Euronics atd http://www.hptronic.cz/en
Vim to jen proto, ze jsem mel softwarovy problem s "Hyundai", a provadel
jsem velmi dlouhy a zcela neuspesny boj s jejich ceskou podporou
odporou. Jsou tam pomerne velci pitomci a neni mozne je obejit. (Problem
se tykal DLNA a diakritiky/prehravani DivX AVI).
J.