Porucha TV LG

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Prosinec 25 10:31:57 CET 2019

Vsechny tyhle televize jsou Vestel, jen se na to lepi ruzne nalepky. I
Toshiba, Hitachi, JVC, levne Panasonicy.
V CR je hlavni prodejce tehle veci "Eta", coz je znacka HP Tronicu. HP
Tronicu patri Datart, Euronics atd http://www.hptronic.cz/en
Vim to jen proto, ze jsem mel softwarovy problem s "Hyundai", a provadel
jsem velmi dlouhy a zcela neuspesny boj s jejich ceskou podporou
odporou. Jsou tam pomerne velci pitomci a neni mozne je obejit. (Problem
se tykal DLNA a diakritiky/prehravani DivX AVI).
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>