Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 25 10:14:23 CET 2019

Tak jsem pročetl návody od 6 TV (po dvou od Gogen, Hyundai a Orava - od každé smart a klasické) a zjistil jsem, že se jedná stejné přístroje:
- shodné parametry
- naprosto shodné rozměry (jen rozdíly pár mm v hloubce - dané asi jiným zadním krytem)
- stejné ovladače
- shodné návody (Gogen a Hyundai do písmene shodné kromě úvodní stránky, Orava má pár odstavců navíc)

Jediný rozdíl: Orava (smart i klasik) umí nahrávat na USB. U ostatních je tlačítko na ovladači nefunkční (dle návodu). Ale to může být jen otázka zastaralého návodu nebo FW...