Re: OT: Čtečka knih

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 25 00:20:04 CET 2019

Dobrý den,

Takže jsem nakonec koupil Kindle Whitepaper 4, a jsem z toho docela
nadšený. Knížky do toho převádím v Calibre. Někdo psal, že na na tom
jdou špatně číst .pdf. Jdou na tom číst dobře. Když potřebuju stránku
zvětšit, tak ji dvěmi prsty roztáhnu stejně jako fotku na mobilu, a
stánka se zvětší, a jde potom posouvat do stran. WEB Browser mě také
překvapil. Např. Seznam, nebo Technet na tom jde otevřít bez problému, a
jde i bez problému číst, a klikat na odkazy. Videa to samozřejmě
nepřehraje, ale fotky jsou vidět výborně. Voice čtení knih to umí jenom
v angličtině. Není v tom český TTS, takže českou knížku to čte "po
anglicky" :-( Jediné, co se mi na tom zatím nepodařilo spustit je
Audiokniha. Něco jsem si stáhnul v .mp3, a i když na internetu píšou, že
by to mělo umět přehrát, tak já ty soubory bohužel nikde v menu nevidím :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora