OT: Čtečka knih

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 18 01:23:01 CET 2019

Priatelka je na citacke zavisla :)

Mala Kindle 3 s tlacitkovou klavesnicou. Na nom jej displej praskol.
Vlastnou vinou, nevybrala zatacku na zachod, laktom narazila do zarubne
a citacka spadla displejom na prah. Zlomila sa vnutorna "zrkadlova"
doska. Po par rokoch (a riadnom zlacneni) som taky displej kupil do $20
na DX a vymenil. Citacka funguje, ale nik ju nepouziva..

Potom mala PocektBook 601. Vlastne stale ho ma, ale uz ho tiez
nepouziva, lebo ma dalsi PocketBook 740 InkPad 3. Asi rok. Chcela vacsi
displej a obcas (hoci minimalne) sa jej hodi podsvietenie.

Ona pouziva citacku denne rano/vecer. Cez vikendy ani nevravim. Do prace
ju nenosi, ale cestuje s nou na vylety, atd.. Samovolne prasknutie
displeja nikdy nenastalo.

Na Kindle a PocketBooku 601 pouzivala ten isty (kus) univerzalny 6"
tvrdy kozenkovy obal, co sa pri citani vrchna strana preklopi na spodok.
Citacka sa do neho zalozila do pruznych rozkov. Samotny obal je trochu
vacsi, ako rozmer citacky. Pri chodeni po byte obal nezatvara a tak ten
Kindle spadol na zem s nechranenym displejom...
Teraz na PocketBooku 740 ma podobny obal, len vacsi a urceny pre danu
rodinu modelov. Citacka presne sedi v spodku obalu, ktory presahuje
rozmery citacky len minimalne.

Ked sa rozhodovala pre novu citacku po Kindle, zvitazil PocketBook kvoli
podpore formatov. Na Kindli s tym dost bojovala. Okrem inych, napr.
bezne doc dokumenty musela konvertovat. Viem, ze to nie je format pre
e-booky, ale aj taketo dokumenty obcas chcela citat v citacke.
Mozno dnes je to uz lepsie, pripadne niekomu niektore formaty nechybaju,
to je ok.

S reklamami nikdy nemala problem a zavisla na ziadnych sluzbach tiez
nikdy nebola. Wifi vypinala vzdy hned a pouziva USB pripojenie, pripadne
velmi zriedka mikro SD kartu.

miro