RE: OT: Čtečka knih

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Prosinec 16 11:08:53 CET 2019

Já nevím,

Já ho mám 3 roky, tahám ho sebou do vlaku a vůbec - všude. Spíš si říkám že už by mohla odejít abych si mohl koupit tu větší :-)). Ale chovám se k ní jako kdyby byla moje - to znamená mám k ní ochranný obal a navíc jsem si k ní vytiskl plastovou krabičku na převážení. Byla to vlastně úplně první užitečná věc kterou jsem na 3D tiskárně tisknul.

Před rokem jsem PocketBooka koupil k vánocům synovečkovi. Ten je naprostý závislák - taká ji s sebou úplně všude. Tištěný obal odmítl, takže má jen ten koženkový co se k tomu prodává. Když jsem viděl jak se k ní chová říkal jsem si že dlouho nepřežije. Ale je to už rok a stále žije. Ťuk ťuk ťuk.

Ten Amazon je ale taky dobrá volba. Rozhodně bych ale nekupoval nic jiného než ten PocketBook nebo Kindla. Nevím jak je to u Kindla s podporovanými formáty. V době kdy jsem se rozhodoval toho podporoval mnohem méně než PocketBook a z knižních formátů tenkrát snad jen ten jejich AZW. Na tom jsem nechtěl být závislý a proto jsem tenkrát zvolil toho PocketBooka. Nikdy jsem toho rozhodnutí nelitoval. Navíc mám pocit že jsem někde četl že  Kindle pořád vnucuje nějaké reklamy a pokud chcete verzi bez nich musíte pořádně připlatit.

Abych PocketBooka jen nechválil. Někdo tu psal že ten SW není úplně odladěný. To je pravda. Občas se stane že při čtení spadne do základního menu a člověk musí knížku znovu otevřít. Stává se to ale velmi málo. Taky se mi párkrát stalo, že najednou na určitém místě nešla otočit stránka, případně to skočilo místo dopředu o několik stránek zpět. Pokud jsem se chtěl dostat dál, musel jsem napsat číslo stránky kterou chci a pak už to zase fungovalo normálně. To ovšem může být způsobeno taky nějakým problémem v souboru té knížky. Nezkoumal jsem to. Tyto problémy jsou ale tak řídké že to nijak zvlášť nevadí... Kindla jsem nikdy v ruce neměl takže nevím.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Monday, December 16, 2019 10:24 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Čtečka knih

Syn měl taky čtečku PocketBook. Už je to docela dlouho. Vůbec ji nepoužíval, jednalo se opravdu o jednotky použití. Pak dlouho ležela někde v šuplíku. A potom sám od sebe praskl displej. Nikdo s ní nic nedělal, nikdo ji nikam nenosil. Prostě sám od sebe praskl. A zrovna nedávno jsme se s manželkou bavili o čtečkách a ona říkala, že někde četla, že displeje na čtečkách PockeBook hodně praskají. Nevím, co je na tom pravdy.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem