Re: OT: Čtečka knih

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 11:23:17 CET 2019

Tie problemy som mal aj ja, zatuhlo pri prehadzovani stranky, po chvili
skocilo na zakladnu obrazovku a mosel som dolistovat par stranok (zrejme
nemal ulozenu aktualnu poziciu).

Ale po case to zacalo mrznut furt, neslo zapnut atd... az to skoncilo v
kosi. Chcel som kupit fw od rusov, myslel som ze to bude problem tej
utajenej SD karty ale nebolo, nastastie som usetril a nekupil FW. Kupil
som Kindle z druhej ruky a zatial spokojnost.

PocketBook uz nechcem.