RE: OT: Čtečka knih

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Prosinec 16 12:02:55 CET 2019

Firmware k PoscetBooku je volně ke stažení na jejich webu. Je dobré nahrát poslední verzi. U mě je poslední verze nejstabilnější.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Monday, December 16, 2019 11:23 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Čtečka knih

Tie problemy som mal aj ja, zatuhlo pri prehadzovani stranky, po chvili
skocilo na zakladnu obrazovku a mosel som dolistovat par stranok (zrejme
nemal ulozenu aktualnu poziciu).

Ale po case to zacalo mrznut furt, neslo zapnut atd... az to skoncilo v
kosi. Chcel som kupit fw od rusov, myslel som ze to bude problem tej
utajenej SD karty ale nebolo, nastastie som usetril a nekupil FW. Kupil
som Kindle z druhej ruky a zatial spokojnost.

PocketBook uz nechcem.