Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Prosinec 24 08:28:21 CET 2019

Prohození L, N se většinou projeví selháním detekce plamene, tedy kotel
zapálí a zase zhasne. Ale ta info by se mohla hodit i někomu jinému, kdo
v nouzi zapojí kotel na elektrocentrálu, s plovoucím výstupem. Potom je
potřeba N spojit s kostrou, aby kotel hořel.
Lubor

/mailman/listinfo/hw-list