Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 25 11:12:14 CET 2019

Jestliže ten sekundár má jeden ohm takto trafko je vadné. Já jsem ho kdysi
měnil v plynových vafkach. A protože jsem originál nesehnal tak jsem ho
vyrobil. Feritová tyčka 10mm, Primar 15 závitů 0. 8mm a sekundár 800 závitů
0,1 mm celé jsem to zalil do epoxidu A dodnes to maká. Jinak se to dá
vyzkoušet s velkou zapalovací cívku z mopedu 6V.