Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Prosinec 24 00:39:10 CET 2019

Tak jsem se k tomu zase na chvíli dostal. Všechny kondenzátory OK, zkusil
jsem ještě vyměnit ten varistor, přes který se uzavírá VN obvod. Taky
nepomohlo. Do gate tyristoru jsem proti zemi přes rezistor cca 600R
připojil LEDku. Při startu ale ani neblikne. Nebo to jsou tak krátké pulsy,
že by to nebylo vidět?

Přijde mi, že se k sekvenci zapálení ani nedostane. Vytáčí mě to trafo,
není k tomu datasheet. Každopádně primár i sekundár mají cca 0,3R s
odečtením odporu měřicích vodičů. Původní představa o tom kde je primár
vzala za své, když jsem to pořádně prošel. Takže přerušené není. 0,3R mi
přijde ale nějak málo.

Ještě jsem přidal video ze startu kotle, je tam slyšet vetilátor atd,
jestli to něčemu pomůže.

https://photos.app.goo.gl/GPsZRWbHs1TuVECaA

Díky.

HP