Porucha TV LG

Pondělí Prosinec 23 20:04:49 CET 2019

Gogen mám. Obyčejná 32" bez smart funkcí, spokojenost několik let
(tzn. cca 5). Oproti značkovým televizím mi přijde jednodušší
ovládání. Co je jinde drbání levou rukou za pravým uchem, bylo na
Gogen jasné a intuitivní (konkrétně myslím třídění programů nebo i
přehrávání z USB - prostě jako když to navrhoval člověk pro lidi a ne
nějaký podivínský programátor pro jiné podivínské programátory).

Pavel Kadečka.