Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Prosinec 24 08:16:52 CET 2019

Máte pravdu. I podle návodu vypadá ovládání nekomplikovaně.
Je to asi jediná značka, která poskytuje 40 měsíců záruku. Ale když to bude jediná TV doma, tak měsíc v opravně zaštve bez ohledu na záruku...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, December 23, 2019 8:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Porucha TV LG

Gogen mám. Obyčejná 32" bez smart funkcí, spokojenost několik let
(tzn. cca 5). Oproti značkovým televizím mi přijde jednodušší
ovládání. Co je jinde drbání levou rukou za pravým uchem, bylo na
Gogen jasné a intuitivní (konkrétně myslím třídění programů nebo i
přehrávání z USB - prostě jako když to navrhoval člověk pro lidi a ne
nějaký podivínský programátor pro jiné podivínské programátory).

Pavel Kadečka.