Porucha TV LG

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Prosinec 23 13:03:08 CET 2019

Jedna poznámka, která je částečně irelevantní.
Moje zkušenost je taková, že k nim dělá servis Fast tady nedaleko. A
Fast nejsou vyměňovači desek, ale servisáci.
Vymění kondenzátor za 10,- a za práci 200,- celé je to za dva dny.
Jednou jsem jim donesl staré rádio a vrátil mi ho, že ho nemůže opravit,
že TOHLE (ukázal mi ho) trafo je v plošňáku a on nemá to správné, ale že
by tam šlo použít TÁMHLETO, jen bych musel tady ohnout dvě nohy na
sekundáru.
A že když to neopravil, tak že je to zadarmo.
Jsem mu dal kilo do kapsy, koupil si trafo, ohnul mu nohy a rádio hraje.

Ale to platí jen pro ty, kdo to mají blízko do Fastu
(https://www.fastcr.cz/).