Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Prosinec 23 10:18:32 CET 2019

Tak to je jiná. Pokud by to mělo být sítí, tak "ideální" kombinace pro
poruchy je vedení na sloupech vzduchem a trafačka blízko.
Spíš si myslím, že to bylo odpojení po dlouhé době a porucha by se
objevila po připojení na jakoukoli síť. 1M koďan v obvodu zpětné
vazby pulzního zdroje nebo elyt v obvodu napájení řídícího integráče
dokáže zdroj rozházet tak, že odejde připojená zátěž. Už jsem zažil i
několikanásobné výstupní napětí. Cena materiálu na opravu do 1O Kč.
Tenhle byl na síťovém napětí, ale relace je podobná. Běžně opravuji
přístroje, které by se posílaly na druhou polokouli a jen cena dopravy
by několikanásobně převýšila cenu mojí opravy i s prací. V poměru k
tamní ceně je ovšem doprava naprosto zanedbatelná. Dnes běžný postup ...

Zeman