Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Prosinec 23 08:49:01 CET 2019

Mechanicke odpojeni uzivatelem.

Tedy vse bylo pred zasahem OK. Odpojili jsme UPS. Pripojili kotel k normalni
siti. Slo se pryc. Za hodinu vola svagr, ze to netopi - nechce nastartovat.
Na nic si kotel nestezoval, jen v tajnem - resp. servisnim menu nenulovy kod
chyby. Po hodne zoufalem hledani ve vsech elytech, pojistkach a dalsimi
podezrelymi jedinci nalezen zmineny C s 1/100 kapacitou. Vymenen => vse OK.

Jen je smutne, ze vyrobce potazmo servisni technici tento problem vubec
neznaji a nechaji zakaznika vykoupat v nove desce za nesymbolickou cenu.

Beh z baterii UPS byl vzdy v poradku. Jak jsem psal o mail driv, je to jeste
relativne poctiva nenazrana a hlavne sinusova APC.