jak presne funguje proudovy chranic?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Prosinec 17 16:27:05 CET 2019

Ziadne casovace v nom nie su.
Po prechode N-ka prudovym chranicom toto Nko sa stava Nx a uz nesmie byt
spojene so ziadnym inym Nkom, ani ziadnym PEckom.

Funguje zjednodusene tak, ze co pejde cez prudovy chranic Lkom tam, musi sa
vratit Nkom spat. Povoleny rozdiel je uvedeny na prudovom chranici (  v
byte predpokladam 30 mA chranic)
Ak je rozdiel prudu, ktory isiel tam a prudu, ktory isiel naspat vacsi, ako
vybavovaci prud chranica, tak sa vypne.
Bez ohladu na znamienko rozdielu.
Je jedno, ci sa vrati o 30mA menej ako islo tam, alebo ci sa vrati o 30 mA
viac.
Vypnu sa L aj N sucasne.

Castou chybou je spojenie Nka za chranicom s akymkolvek inym Nkom, alebo
spojeni Nka za chranicom s PE.
Vtedy dichadza k rozdielovym prudom aj cez kapacitnu vazbu subeznych, este
nezapojenych vodicov.

Dňa ut 17. 12. 2019, 15:32 sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napísal(a):