jak presne funguje proudovy chranic?

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 17 16:24:37 CET 2019

Timer tam neni. Pracovni vodice (faze a nulak) prochazi souctovym
transformatorem a co jde fazi ke spotrebici, musi nulakem zpet. Pokud
neco potece jinudy, chranic vybavi (podle velikosti unikoveho proudu). U
vas mate asi dvoudratovy rozvod, nemate neco pred a neco za chranicem?
https://www.mylms.cz/jak-funguje-a-jak-zapojit-proudovy-chranic/

Martin Hanek